Ordenar ofertas por:
Provincia:
A Coruña(414)
Álava/Araba(207)
Albacete(103)
Alicante(647)
Almeria(153)
Andorra(11)
Asturias(275)
Avila(46)
Badajoz(118)
Barcelona(5.639)
Bizkaia(659)
Burgos(163)
Caceres(82)
Cádiz(265)
Cantabria(209)
Castellón(250)
Ceuta(14)
Ciudad Real(86)
Córdoba(181)
Cuenca(57)
Gipuzkoa(397)
Girona(464)
Granada(194)
Guadalajara(156)
Huelva(90)
Huesca(132)
Illes Balears(697)
Jaén(82)
La Rioja(186)
Las Palmas(408)
León(151)
Lleida(277)
Lugo(106)
Madrid(4.685)
Málaga(625)
Melilla(17)
Murcia(544)
Navarra(280)
Ourense(100)
Palencia(79)
Pontevedra(295)
Salamanca(97)
Santa Cruz de Tenerife(251)
Segovia(74)
Sevilla(584)
Sin especificar(525)
Soria(56)
Tarragona(501)
Teruel(71)
Toledo(249)
València(1.173)
Valladolid(243)
Zamora(69)
Zaragoza(698)
Mostrar
más
menos
Categoría:
Administración empresas(2.188)
Administración Pública(7)
Atención a clientes(948)
Calidad, producción, I+D(1.455)
Comercial y ventas(2.968)
Compras, logística y almacén(2.213)
Diseño y artes gráficas(150)
Educación y formación(94)
Finanzas y banca(129)
Informática y telecomunicaciones(1.235)
Ingenieros y técnicos(2.002)
Inmobiliario y construcción(919)
Legal(159)
Marketing y comunicación(621)
Otras actividades(1.405)
Otros(3.454)
Profesiones y oficios(1.346)
Recursos humanos(595)
Sanidad y salud(982)
Sector Farmacéutico(195)
Turismo y restauración(969)
Ventas al detalle(101)
Mostrar
más
menos
Estudios mínimos:
Bachillerato(486)
Ciclo Formativo Grado Medio(168)
Ciclo Formativo Grado Superior(148)
Diplomado(503)
Doctorado(4)
Educación Secundaria Obligatoria(3.308)
Enseñanzas deportivas (regladas)(5)
Formación Profesional Grado Medio(1.187)
Formación Profesional Grado Superior(1.072)
Grado(1.132)
Ingeniero Superior(400)
Ingeniero Técnico(61)
Licenciado(74)
Máster(58)
Otros cursos y formación no reglada(25)
Otros títulos, certificaciones y carnés(95)
Postgrado(12)
Sin especificar(14.295)
Sin estudios(1.102)
Mostrar
más
menos
Jornada laboral:
Completa(13.935)
Indiferente(588)
Intensiva - Indiferente(255)
Intensiva - Mañana(138)
Intensiva - Noche(15)
Intensiva - Tarde(30)
Parcial - Indiferente(2.906)
Parcial - Mañana(211)
Parcial - Noche(158)
Parcial - Tarde(145)
Sin especificar(5.754)
Mostrar
más
menos
Tipo de contrato:
A tiempo parcial(115)
Autónomo(1.193)
De duración determinada(2.624)
De relevo(8)
Fijo discontinuo(411)
Formativo(191)
Indefinido(9.271)
Otros contratos(6.524)
Sin especificar(3.798)
Mostrar
más
menos
Ver ofertas empleo

Ofertas de empleo de aps

5 ofertas de trabajo de aps


Técnico/a de Soporte - Sistemas IT (Automoción)
¿Sabéis que desde RDT apostamos porque nuestros clientes tengan un servicio integral en todo lo que tiene que ver con la tecnología en el ámbito industrial? Es por ello, que hoy presentamos una nueva oportunidad para formar parte de nuestra área de Sistemas IT. ¿Te apetece ser un/a nuevo/a compañero/a como Técnico/a de Sistemas IT, dentro de uno de nuestros proyectos en el sector automoción? Funciones y tareas PRINCIPALES: • Instalar y configurar equipos (hardware y software) informáticos y de telecomunicaciones e integrarlos en un sistema de redes. • Mantenimiento preventivo de todo el equipamiento responsabilidad de IT (ordenadores, portátiles, teléfonos, impresoras, switches, APs, routers, pistolas RF…) • Administracion y gestión de la granja de servidores locales. • Administración y gestión de la solución de backup y verificación de sus copias para el cumplimiento de auditorías. • Administración y gestión de las VMs donde corren las aplicaciones necesarias para la gestión de los servicios IT. • Plan de acogida para nuevos usuarios que requieran temas IT. • Generar la documentación necesaria para el facilitar el correcto aprendizaje y la autonomía en tareas diarias de los usuarios. • Gestión del stock de equipamiento y consumibles. Otra serie de VARIABLES a tener muy en cuenta: • Cumplir las políticas, procedimientos y normativas internas de la Organización en materia de Calidad y Seguridad de la Información. • Cumplir con la política de privacidad y protección de la información de carácter personal, así como con la legislación y la reglamentación aplicables. • Preservar la confidencialidad, integridad y disponibilidad de la seguridad de la información de la compañía durante y a final de la relación laboral. • Notificación de posibles incidentes relacionado con seguridad de la información que afecten a los procesos. Reporte de incidentes de seguridad en caso de que se produzca al Responsable de Seguridad. • Notificar a Dirección o al responsable de seguridad las posibles quiebras de seguridad de la información incluidas aquellas en materia de protección de datos. • Mantener y custodiar los activos de forma responsable y entregar de forma íntegra cuando sea de aplicación o al final de la relación contractual. • Seguir las prácticas de la organización en el uso de la información secreta de autenticación. • Cumplimiento de los niveles de servicio.
Jornada completa
Contrato indefinido
Salario sin especificar
Description The IT Helpdesk Administrator is responsible for delivering technical assistance on corporate endpoints. This role involves interacting with all company personnel, providing IT Helpdesk services (50% workload), and maintaining our internal IT systems (50% workload). The ideal candidate should be customer-oriented, composed, and capable of dealing with internal customers effectively. Responsibilities * Provides technical assistance to the corporate users. * Complete troubleshooting through diagnostic techniques and root cause analysis. * Manages Microsoft 365 suite and applications related. * Administer Windows Active Directory. * Manage internal network (Switches and APs). * Executes onboarding tasks of new employees. * Maintains stock and manages inventory of IT assets. * Identify and suggest improvements to procedures. * Continuously learn and enhance technical knowledge. * Improve IT documentation by creating manuals, articles and keeping those up to date. We offer * Work in a very friendly while demanding environment where you will learn about communications technology and services for maritime and yachting applications. * Being part of a very technical and dynamic team, always interested in improving customer service and employee satisfaction and where engineering excellence is necessary * Continuous training and possibilities for further growth as the company expands. * Be part of an international team from diverse backgrounds that appreciates diversity and is based in a Technology Business Park in Palma. * Flexible working hours policy. * Breakfast, high-quality daily lunch at a very low cost, fruit and snacks all day long. * Every Thursday you will have a free lunch with your colleagues. * Gym and game room at your disposal. Expectations In the first month * Understand the onboarding/outboarding process and execute it with assistance. Manage low-priority tickets independently. In the first 3 months * Manage the infrastructure of Active Directory, ability to resolve tickets by its own and provide assistance at the departamental projects. In the first 6 months * Achieve full autonomy in operational tasks and demonstrate the ability to execute project tasks independently, collaborating with other team members.
Jornada sin especificar
Otros contratos
Salario sin especificar
Prácticas de Gestión Académica

En Grupo Planeta buscamos un/a estudiante con interés en el sector educativo para nuestro departamento de gestión académica en nuestro centro Iberonex donde damos apoyo a todas las instituciones del grupo.

Las funciones son:

  • Apoyo a la gestión académica de estudiantes de IBERONEX
  • Apoyar en la planeación y programación académica a la directora académica.
  • Apoyar la coordinación de la acción académica con la de administración de estudiantes y profesores.
  • Supervisar la ejecución y evaluación de las actividades académicas que se lleven a cabo en la Institución.
  • Seguimiento de la evaluación de rendimiento académico.
Jornada parcial - indiferente
Contrato formativo
Salario sin especificar
The IT Senior Technical Systems is responsible for providing technical assistance on corporate endpoints. He/She will interact with everyone in the company to provide IT Helpdesk services and maintain our internal IT systems. They must also be customer-oriented and composed to deal with internal customers. Responsibilities: * Provides technical assistance to the corporate users. * Complete troubleshooting through diagnostic techniques and root cause analysis. * Design the best solution based on the issue and details provided by customers. * Manages Microsoft 365 tenant and applications related. * Manages Windows Active Directory. * Manage internal network (Switches and APs). * Provide support and design the AVIT at the office. * Executes onboarding tasks of new employees. * Install and maintains corporate desktop/laptops. * Maintains stock and manages inventory of IT assets. * Maintains all technology used by the corporate users. * Identify and suggest improvements to procedures. * Learn as much as possible. * Improve IT documentation by creating manuals, articles and keeping those up to date.
Jornada sin especificar
Otros contratos
Salario sin especificar
Interim Senior Rewards Specialist - FMCG - Madrid
  • We offer a 7-month project at a leading FMCG company|Minimum 5 years of experience in the Rewards area

Our client is a Global multinational leader in its sector.



MAIN AREAS OF RESPONSIBILITY

  • The incumbent is responsible for budgeting and controlling the salaries and benefits budget, monitoring and controlling monthly the actual expenses vs. approved budget (APSP based).
  • Manage the administration of the employees' compensation such as: salaries, bonuses, other benefits, fringe monthly and supervises the accurate preparation and notification to Payroll.
  • Participate in salary surveys and provide data to the survey companies. Analyse the market movement in terms of benefits and compensations based on surveys results and propose the adequate actions, ensuring a competitive market position, in order to attract and retain qualified personnel.
  • The incumbent is responsible for IAs management or local to local movements in line with corporate policy and Spanish legislation. Ensures legal documentation regarding relocation/repatriation.
  • The incumbent is responsible for communication with the GBS regarding any change in employee's data, queries or any ad-hoc report.
  • Responsible for maintaining accurate data in all rewards systems as well as Policies and procedures applicable in any of the market.
  • Propose the salary & benefits package based on job description and Hay position evaluation in case of new employees, lateral moves, and promotions. In case of new created position, match the position with a reference job.
  • Ensure compliance with Spanish & Portuguese legislation in all rewards processes and procedures in
  • order to avoid potential labour issues and conflicts.

We offer a 7-month project, starting in January 2024, at a leading FMCG company based in Madrid.

Jornada sin especificar
Contrato sin especificar
Salario sin especificar
Anterior
Siguiente