Funciones propias del terapeuta ocupacional en residencias
Gestionar i organitzar operacions de transport internacional de mercaderies per carretera
Cordinacio dels transportistes i organitzacio de carregues
Contactes amb clients i proveidors.
-Gestionar el procés d'alta i baixa dels treballadors, així com les comunicacions amb la Seguretat Social
-Seguiment i control de nòmines, així com resolució de dubtes dels treballadors
-Elaboració del calendari laboral i control de les vacances
-Registre de baixes i altes mediques, permisos i excedències.
Somos una gestoría en temas de contabilidad, obligaciones fiscales y laborales. Buscamos un/a Técnico/a contable para realizar las siguientes funciones:
- El registro ordenado y preciso de las transacciones financieras en los libros contables de nuestros clientes; entrada de facturas, comprobantes de pago, movimientos bancarios,... con el fin de generar informes financieros relevantes y cumplir con las obligaciones fiscales.
- El registro ordenado y preciso de operaciones intracomunitarias con el fin de cumplir con la normativa Europea Intrastat.
- La elaboración de los estados financieros con el fin de que nuestros clientes puedan tomar decisiones informadas sobre la dirección de sus empresas y/o actividades.
- El control y la conciliación de cuentas bancarias con el fin de verificar la correspondencia entre los registros contables y las transacciones reales y resolver cualquier discrepancia que pueda surgir.
- Asegurar el cumplimiento de las obligaciones fiscales de las empresas y/o actividades de nuestros clientes.
En col·laboració amb la persona responsable de cada línia dissenya i planifica les accions comercials a fer i és responsable d'assolir els objectius de vendes establerts.
Funcions:
- Elaborar el pla comercial anual i executar-lo
- Captar i fer créixer clients nous
- Fidelitzar la cartera de clients
- Assegurar les eines necessàries per a l¿acció comercial
- Assistir a fires, puntualment
INSTALACIONES Y REPARACIONES DOMESTICAS E INDUSTRIALES
Main task
Design the mechanics of the medical device, adapting the electronic circuits and components of BraiN20 device and redesign the performance and assembly
Secondary tasks
- Collaborate with hardware designers, testers, biomedical engineers, and firmware and hardware engineer to develop device through the complete product life cycle
- Follow medical device development processes, adhering to industry and regulatory standards
- Prepare formal and informal engineering documentation
- Assist in the testing of a prototype in a healthy volunteer study and clinical trials
Aquesta oferta forma part d'un Job Marketplace que organitza BARCELONA ACTIVA en col·laboració amb el SIL BARCELONA i que es celebrarà el 7 de juny, de 9:30h a 12h, a la Fira Barcelona (Recinte Montjuïc).
L'empresa OCEAN TRANSPORT necessita incorporar 1 persona amb el perfil: Comercial Transitària
Només ens posarem en contacte amb les persones que encaixin millor amb el perfil sol·licitat per l'empresa.
Es confirmarà assistència per correu electrònic.
Funcions:
- Captació de nous clients de càrrega aèria i marítima. Establir contacte amb potencials clients i manteniment dels existents de forma personalitzada.
- Gestió comercial activa de les oportunitats de negoci, registre al CRM i actualització d'aquest.
- Realització de trucades de seguiment a potencials clients i existents assessorant sobre els diferents serveis de la companyia.
- Visites comercials i registre de la informació obtinguda al CRM.
- Revisió de les ofertes acceptades al venciment actualitzant les noves condicions i venciments i s'escau.
- Preparació de campanyes de venda i promoció d'acord amb l'estratègia definida segons objectius.
- Assistència a Fires i esdeveniments amb objectius definits.
- Preparació de tota la documentació necessària per fer l'alta d'un nou client i traspàs de la informació necessària perquè els diferents departaments puguin operar segons les condicions comercials oferides així com amb el departament de comptabilitat.
Empresa que gestiona diferents espais curturals està cercant un/a persona d'Atenció al públic i botiga per un nou museu ubicat al barri Gòtic de Barcelona.
Tasques:
S'ofereix:
Des de Fundació cerquem un/a cuiner/a per l'alberg "La Conreria" ubicat al municipi de Tiana.
Les principals funcions seran:
- Lead the final steps of the design and development process of a medical device for breast cancer detection. Observe the device being used in a real setting (clinical trials and post-market), and come up with future implementations to mitigate risks and improve experience.
- Lead, together with the company¿s management team (CEO, COO, CSO), the technical strategy and roadmap for product development, ensuring alignment with company goals and objectives.
- Lead improvements in AI algorithms based on processing and data analysis of clinical examinations gathered with the device.
- Lead troubleshooting efforts and provide technical expertise to resolve complex issues encountered during development.
- Drive innovation and optimization of the diagnostics device technology, leveraging the latest advancements in engineering, biology, and materials science, as well as clinical data for the improvement of AI software diagnostic tools.
Collaborate with subcontractors and manufacturing partners to set up production lines for the manufacturing of the diagnostic device, ensuring adequate knowledge transfer from the design and development process.
- Define production procedures, protocols, and standards to ensure consistent and efficient manufacturing processes. Define required in-process and end-process controls that will be required to ensure product quality.
-Work closely with the Sales department to manage production rounds, ensure stock availability, and manage production resources to meet client yearly supply requirements.
- Work closely with regulatory affairs to prepare and submit documentation for regulatory approvals and compliance.
- Ensure that all technical aspects of the diagnostic device development adhere to quality standards, regulatory requirements, and industry best practices.
- Address customer complaints and feedback regarding product performance, functionality, or usability, and work collaboratively with cross-functional teams to implement corrective actions and improvements.
Aquesta oferta forma part d'un Job Marketplace que organitza BARCELONA ACTIVA en col·laboració amb el SIL BARCELONA i que es celebrarà el 7 de juny, de 9:30h a 12h, a la Fira Barcelona (Recinte Montjuïc).
L'empresa NOU TRANSPORT necessita incorporar personal amb el perfil: Sales Executive.
Només ens posarem en contacte amb les persones que encaixin millor amb el perfil sol·licitat per l'empresa.
Es confirmarà assistència per correu electrònic.
Funcions:
- Prospecció de mercat.
- Captació de nous clients per rutes de transport internacional i emmagatzematge.
- Negociació comercial.
- Cotització de tarifes de preus.
- Planificació i realització de visites comercials, nacionals i internacionals.
- Seguiment de cartera de clients.
Aquesta oferta forma part d'un Job Marketplace que organitza BARCELONA ACTIVA en col·laboració amb el SIL BARCELONA i que es celebrarà el 7 de juny, de 9:30h a 12h, a la Fira Barcelona (Recinte Montjuïc).
L'empresa OCEAN TRANSPORT necessita incorporar 1 persona amb el perfil: Inside Sales.
Només ens posarem en contacte amb les persones que encaixin millor amb el perfil sol·licitat per l'empresa.
Es confirmarà assistència per correu electrònic.
Funcions:
Aquesta oferta forma part d'un Procés d'Incorporació Urgent (PIU) que organitza BARCELONA ACTIVA per l'empresa HOTELES NH per cobrir 2 vacants del perfil: Recepcionista
Funcions:
- Atendre la clientela sobre les característiques de l'hotel i els seus serveis (realització d'encàrrecs)
- Realitzar les reserves, en funció de la política comercial de la cadena i de la disponibilitat i les característiques de les habitacions.
- Analitzar les incidències de torns anteriors, relatives a check in, instal·lacions de l'hotel, possibles queixes i/o requeriments de la clientela.
- Verifiqueu el nombre d'habitacions lliures de l'hotel.
- Realitzar el check-in dels clients/es.
- Supervisar els càrrecs realitzats als comptes dels clients/es: allotjament, consumicions, telèfon i altres serveis.
- Realitzar el procés de check-out del client/a de l'hotel, sol·licitant-hi la informació necessària.
- Realitzar l'arqueig de caixa.
- Coordinar la informació relativa a l'entrada de la clientela habitual a l'hotel.
- Assumir les responsabilitats en matèria de gestió ambiental.
Aquesta oferta forma part d'un Procés d'Incorporació Urgent (PIU) que organitza BARCELONA ACTIVA per l'empresa HOTELES NH per cobrir 1 vacant del perfil: Oficial Manteniment
Funcions:
- Realitzar les tasques de manteniment preventiu a les instal·lacions i equipament de l'hotel, en funció de les directrius del Responsable de Manteniment. - Realitzar les tasques de manteniment correctiu a les instal·lacions i equipament de l'hotel, per tal de reparar les possibles avaries. - Coordinar les activitats de manteniment de l'hotel amb empleats d'altres departaments. - Realitzar muntatges especials (muntatges de fusteria, càrregues i forjats, altes potències elèctriques, etc.) per celebrar esdeveniments a l'hotel. - Realitzar els mesuraments dels diferents comptadors de consums energètics de l'hotel (aigua, electricitat, etc.) - Assumir les responsabilitats en matèria de gestió ambiental que li assigni el responsable immediat. El desenvolupament del lloc requereix disponibilitat horària, en el cas de solució d'incidències que puguin afectar el servei a clients de l'hotel.
Entitat que defensa els interessos generals del sector cooperatiu agrari està cercant un/a Administratiu/iva per la seva oficina del barri de la Marina i el Prat Vermell. La persona seleccionada dependrà del cap d'Assessorament Agroalimentari de l'entitat.
Seran les seves funcions i responsabilitats:
S'ofereix:
Aquesta oferta forma part d'un Job Marketplace que organitza BARCELONA ACTIVA en col·laboració amb el SIL BARCELONA i que es celebrarà el 7 de juny, de 9:30h a 12h, a la Fira Barcelona (Recinte Montjuïc).
L'empresa OCEAN TRANSPORT necessita incorporar 1 persona amb el perfil: Recepcionista/Administratiu/va amb anglès (Auxiliar)
Només ens posarem en contacte amb les persones que encaixin millor amb el perfil sol·licitat per l'empresa.
Es confirmarà assistència per correu electrònic.
Funcions:
Les principals tasques i funcions a realitzar són:
- Atenció al client i proveïdor de forma presencial o telefònica
- Recepció i acompanyament a la sala de visites de clients i proveïdors.
- Suport administratiu polivalent a diferents departaments.
- Control de missatgeria, correu i correspondència.
Aquesta oferta forma part del Job Market Place del Talent, organitzat per Barcelona Activa a la Fira CONSTRUMAT que tindrà lloc el proper dijous 23 de Maig.
L’empresa KILOUTOU necessita cobrir la vacant de: Dependent-a.
Només s’avisarà a les persones que compleixen amb els requisits sol.licitats per l’empresa i hagin quedat preseleccionats.
Es confirmarà assistència i detalls a través del correu electrònic.
Funcions i tasques:
MISSIÓ: Col·laborar en la gestió diària de la botiga i el seu òptim funcionament sota la responsabilitat del Responsable d'Agència.
- Atenció directa a clients.
- Assessorar sobre les diferents eines i màquines (ús, normes de seguretat de cada equip i realització de demostracions si cal).
- Gestió de comandes i consultes.
- Càrrega i descàrrega de maquinària i supervisió de l'estat de la maquinària (puntual) sempre que es compti amb la capacitació necessària per a això.
- Gestió d'estoc (entrades i sortides d'eines i maquinària).
- Facturació i gestió administrativa del contracte amb el client.
- Manteniment i control d'eines i maquinària.
- Manteniment de la bona imatge de la botiga
Les tasques són relatives a la promoció de la salut i a la prevenció de la malaltia.
De la mateixa manera, es programaran i supervisaran els historials clínics de les persones usuàries, s'elaboraran els protocols necessaris per a una correcta atenció i es vetllarà per la seva correcta aplicació.
També es realitzarà seguiment de la medicació, aplicant programes de prevenció i promoció de la salut, en coordinació i col·laboració amb l'equip mèdic.
Som una empresa proveidora d'imants i altres materials magnètics. Busquem un/a Administratiu/va comercial per realitzar les següents funcions:
- Atenció telefónica
- Entrada de comandes de venda
- Primera orientació tecnico-comercial a clients
- Realització de factures i pagaments
- Conciliació bancària
- Seguiment del pla de ventes
- Entrada i recepció de comandes
- Gestió de les fitxes dels clients
- Accions de marketing tipus mailing
- Atenció telefónica
- Ventes de tipus tècnic
S'ofereix:
En dependència del/la coordinador/a de prospecció, els/les candidats/es s'incorporaran a l'equip i desenvoluparan les següents funcions:
- Anàlisi i gestió de la informació: Anàlisi de sectors, empreses, etc. I realització d'activitats comercials (Networking, jornades, etc.)
- Prospecció, contacte i relació amb les empreses i organitzacions: contacte inicial, visites, seguiment i fidelització.
- Identificació de noves necessitats de les empreses en matèria de gestió de persones i de RSC.
- Suport en la definició de perfils professionals i de les ofertes de treball.
- Seguiment de les ofertes gestionades i del seguiment de les insercions realitzades.
- Suport a l'empresa durant el procés d'execució del servei.
- Identificació i disseny de nous serveis per a les empreses.
- Encaix i presentació de candidatures, prèviament valoració dels/les candidats/es per tal d'ajustar el perfil a la demanda de l'empresa.
- Gestió de les pràctiques a les empreses i seguiment pel que fa a l'òptim acolliment de les funcions del/de la candidat/a, si s'escau.
- Valoració del grau de satisfacció de les empreses.
- Reunions de coordinació amb el/la coordinador/a de prospecció, per al seguiment metodològic i tècnic de l'execució, resolució d'incidències i seguiment general del projecte.
- Reunions de coordinació amb la resta d'àrees amb l'objectiu d'intercanviar informació: conèixer les necessitats de les empreses per tal d'apoderar els i les candidates i aconseguir el major encaix possible.
Tipus de relació professional: Contracte
Tipologia de contracte: Indefinit
Núm. Hores setmanals: 40
Horari: 08:00 a 18:00
Retribució brut anual: 20000
Aquesta oferta forma part d'un Job Marketplace que organitza BARCELONA ACTIVA en col·laboració amb el SIL BARCELONA i que es celebrarà el 7 de juny, de 9:30h a 12h, a la Fira Barcelona (Recinte Montjuïc).
L'empresa SERTRANS necessita incorporar una persona amb el perfil: Operador/a de tràfic Terrestre.
Només ens posarem en contacte amb les persones que encaixin millor amb el perfil sol·licitat per l'empresa.
Es confirmarà assistència per correu electrònic.
Funcions:
Incorporació al nou centre logístic ubicat a Vilanova del Vallès (Granollers). Disposa de pàrquing, gimnàs, pistes esportives (pàdel, futbol, ??bàsquet), sala de jocs, etc.
Funcions:
– Gestió logística i seguiment de trànsit.
- Gestió dels/de les conductors/es i amb els clients/proveïdors.
- Resolució d'incidències.
- Cerca de càrregues a la borsa.
- Suport administratiu: control de vacances, tacògraf, etc.
- Es valora el domini d'idiomes (anglès, francès, romanès, rus, etc.)
En funció de l'experiència i els coneixements del candidat el seu perfil pot encaixar en un departament o un altre. Animem que participin en el procés de selecció, estem oberts a conèixer diferents perfils!
Apostem pel Talent i no creiem a les etiquetes, per això estem compromesos amb la no discriminació per raó de raça, edat, sexe, estat civil, ideologia, opinions polítiques, nacionalitat, religió, orientació sexual o qualsevol altra condició personal.
Funciones propias del terapeuta ocupacional en residencias
We are interested in talented engineers who are passionate about DevOps to help us develop our technology. We value people that can combine thought leadership with a practical can-do attitude that enjoy working in a diverse international environment. The position is located in Europe with Teavaro offices in Cologne, London, and Madrid, and a possibility to work from home.
RESPONSIBILITIES
- Design, build and operate our platform and ensure that everything we develop is scalable, testable, maintainable, highly available and secure.
- Evaluate new technologies.
- Integrate the project functions and resources across the product life cycle, right from planning, building, testing, and deployment to support.
- Drive the automation of all development and operations processes.
Recibe en tu email nuevas ofertas de trabajo para esta búsqueda.